Takeaway.com lansează un pachet de asistență pentru restaurante, în contextul Covid-19

Scoober

Takeaway.com introduce noi măsuri de sprijinire a restaurantelor. Aceasta acțiune face parte din răspunsul companiei la înăsprirea restricțiilor legate de Coronavirus pentru industria restaurantelor de pe piețele din Europa și din lume.

În timp ce majoritatea restaurantelor afiliate la Takeaway.com au înregistrat o creștere vizibilă a veniturilor în ultima perioadă, noile restricții cauzate de pandemie pun un grup mare de restaurante sub o presiune semnificativă. Acestea sunt restaurantele pentru care servirea mesei în restaurant reprezintă cea mai mare parte a businessului, în timp ce serviciul de livrare reprezintă o parte mai mică a modelului lor de afaceri.

Pachetul de asistență Takeaway.com își propune să ofere sprijin imediat restaurantelor cu cel mai mare risc de întrerupere a activității, mai exact celor aflate în orașe intrate deja în scenariul tip cod roșu (cu o rată de incidență de peste 3 infecții la 1000 de locuitori în ultimele 14 zile) sau care vor intra în viitor.

Pachetul include:

  • O reducere de comision de 25% pentru toate restaurantele existente în platformă, care folosesc serviciul de livrare Takeaway.com, constând într-o flotă de curieri pe biciclete electrice, îmbrăcați în culorile brandului
  • Eliminarea comisionului pentru noile restaurante independente înregistrate.
  • Eliminarea comisionului pentru comenzile cu ridicare personală de catre client (pickup).

“2020 a fost un an extrem de provocator pentru sectorul ospitalității, cu închideri obligatorii și restricții de program, care continuă să fie aplicate în România. Din acest motiv, multor restaurante le este foarte greu să rămână profitabile și, în unele cazuri, chiar să rămână deschise. Vrem să facem tot posibilul pentru a fi alături de aceste afaceri în timpul crizei, motiv pentru care lansăm un nou pachet de măsuri de sprijin în România pentru restaurantele care sunt cele mai afectate”, a declarat Zornitsa Chugreeva, Regional Manager Bulgaria & România.

Aceste măsuri intră în vigoare imediat, din momentul în care restaurantul este activ online, și vor dura pe toată perioada în care orașele se află în scenariul codului roșu, care va fi revizuit pe baza direcțiilor primite de la autorități.

Până în prezent, Just Eat Takeaway.com a cheltuit deja peste 30 de milioane de euro pentru sprijinirea restaurantelor din întreaga lume și aproximativ 6 milioane de euro pentru asistență pentru lucrătorii din domeniul sănătății. Compania va continua să exploreze introducerea unor măsuri suplimentare de sprijin în viitor.

În plus, Takeaway.com lucrează cu restaurantele partenere pentru a ne asigura că toate măsurile recomandate de sănătate și siguranță sunt implementate și respectate, în interesul clienților, al angajaților și al curierilor.

Pentru mai multe informații accesați https://www.justeattakeaway.com/

 

Despre Just Eat Takeaway.com N.V.


Just Eat Takeaway.com (LSE: JET, AMS: TKWY) este un lider mondial pe piața de livrare de alimente online în afara Chinei. Cu sediul în Amsterdam, compania se concentrează pe conectarea consumatorilor și a restaurantelor prin intermediul platformelor sale. Cu peste 205.000 de restaurante conectate, Just Eat Takeaway.com oferă consumatorilor o mare varietate de produse alimentare. Just Eat Takeaway.com colaborează în principal cu restaurante care livrează. În plus, Just Eat Takeaway.com oferă serviciile sale proprii de livrare pentru restaurantele care nu livrează singure. Combinația dintre Just Eat și Takeaway.com a crescut rapid pentru a deveni un lider pe piața de livrare de produse alimentare online, cu operațiuni în Regatul Unit, Germania, Olanda, Canada, Australia, Austria, Belgia, Bulgaria, Danemarca, Franța, Irlanda, Israel, Italia, Luxemburg, Noua Zeelandă, Norvegia, Polonia, Portugalia, România, Spania și Elveția, precum și prin parteneriate în Mexic, Columbia și Brazilia.